Майстер-клас «Digital&PR стратегія» від Краюшкіна Валерія Альбертовича, випускника факультету економічної інформатики ХНЕУ ім. С. Кузнеця, директора компанії з комп’ютерного програмування «Райз 19»


27 вересня 2019 в ХНЕУ ім. С. Кузнеця для студентів першого курсу бакалаврата спеціальності “Системний аналіз” освітньої програми «Управління складними системами» у рамках курсу «Вступ до фаху» пройшов майстер-клас «Digital & PR стратегія» від директора компанії з комп’ютерного програмування «Райз 19» Краюшкіна Валерія.
Що було:

  • аналізуй або помри, навіщо потрібен системний аналіз?
  • в чому полягають причини кризи стратегій компаній Nokia, Siemens, GM, Chrysler – компаній, які не любили системний аналіз?
  • статистика успішних стартапів
  • управління проектом «Digital & PR стратегія»
  • аналіз поведінки споживачів
  • аналіз зовнішніх факторів
  • аналіз каналів продажів
  • аналіз конкурентних переваг
  • розробка каналів комунікації з цільовою аудиторією
  • маркетингова стратегія
  • PR стратегія

Викладацький склад, студенти щиро дякують Валерію за цікаві презентації! Цей майстер-клас викликає значний інтерес до галузі системного аналізу, оптимізації каналів продажів, адаптивного управління рекламною кампанією!

Print Friendly, PDF & Email